هتل های استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

 

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

 

 

هتل گزی بسفروس استانبول

gazi3.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول که از جمله هتل های 5 ستاره استانبول است در محله و میدان تکسیم واقع شده است.این هتل هتلی ایده آل و مناسب برای مسافران تور استانبول به شمار می رود که فاصله آن با دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد بسیار نزدیک است و تا بسفر هم 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گزی بسفروس در ۱۰۰ متری ایستگاه مترو و ۲۱ کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد.

gazi1.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول 63 اتاق با امکانات مدرن و فضایی بزرگ دارد. همه اتاق های این هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای و اینترنت رایگان وای فای می باشند.کف تمام اتاقها چوبی است و حمام هایی با سنگ مرمر دارد.اتاقها و حمام های این هتل دارای نورپردازی و چشم اندازهایی از پارک و تنگه بسفر استانبول هستند که گردشگران تور استانبول میتوانند از آن ها لذت ببرند.

gazi2.jpg

امکانات هتل گزی بسفروس استانبول:

سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و …از امکانات هتل گزی بسفروس استانبول به شمار می روند که در عکسهای هتل برخی از این امکانات نمایش داده شده است.

gazi6.jpg

 

قطعا هتل گزی بسفروس استانبول را با امکانات فوق العاده و بی نظیرش میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد و میهمانانتور استانبول میتوانند سفر آرام و لذت بخشی را در این هتل تجربه کنند.

gazi5.jpg

gazi4.jpg

 

 

هتل گرند حیات استانبول

grandhayat2.jpg

هتل گرند حیات استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول است که در مرکز شهر استانبول و نزدیک میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل بسیار شیک و مدرن و دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد که رضایت میهمانان تور استانبول را فراهم می آورد.این هتل به ساحل بسیار نزدیک می باشد و به راحتی می‌توانید به رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، و حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید.فاصله این هتل تا ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر می باشد،همچنین منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی تا این هتل 5 کیلومتر فاصله دارند.

grandhayat1.jpg

grandhayat4.jpg

هتل گرند حیات استانبول ٣۶٠ اتاق دارد که شامل ٢۴ سوئیت می باشد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا ، مدرن و دارای امکانات فراوانی از جمله سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق می باشند. اتاق های این هتل که از بهترین هتل های استانبول است،اکثرا دارای تخت‌خواب دونفره هستند.

grandhayat3.jpg

grandhayat6.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران استانبول ، کلاب شبانه‌‌ی هتل ، دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف،اینترنت عمومی،ستخر فضای باز، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز،صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای از امکانات این هتل می باشند. مهمانان تور استانبول قطعا از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت بسیار خواهند برد.کافه‌ی هتل هم بهترین مکان را برای گپ‌ زدن‌های دوستانه و استراحت میهمانان تور استانبول فراهم کرده است.

grandhayat5.gif

 

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون که در منطقه توپکاپی قرار دارد ،اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار گرفته است و در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده که به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر فاصله نزدیکی دارد. فاصله این هتل با مسجد کبود و موزه توپکاپی  2 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که مسافران تور استانبول میتوانند اوقات خوبی را تجربه نمایند.

 akgoon4.jpg

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...از امکانات هتل آک گون استانبول می باشند.همه این امکانات با بهترین کیفیت به گردشگرانتور استانبولارائه شده تا اقامتی  مفرح و شاد را برای آنها به ارمغان آورد .

akgoon3.jpg

akgoon2.jpg

هتل آک گون استانبول دارای ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان تور استانبول بوده و آرامش آنها را را تامین می نماید . به دلیل استفاده از رنگ هایی ملایم درطراحی و دکوراسیون اتاق ها ،فضای آن ها دلبازتر به نظر می رسد .هر اتاق پنجره هایی بزرگ با نور بسیار مناسب دارد و بعضی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند.

akgoon5.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

از امکانات اتاق های این هتل استانبول می توان به: امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ،یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان،اشاره کرد.

akgoon1.jpg

akgoon6.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هری این مرتر استانبول

heri1.jpg

هتل هری این مرتر استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که تنها ۸ کیلومتر با منطقه سلطان احمد  و ۱۰کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.همچنین فاصله آن با ایستگاه مترو مرتر ۱٫۵ کیلومتر می باشد.از دیگر آثار تاریخی که در نزدیکی این هتل قرار دارند،کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه هستند.مسافران تور استانبول نوروز 96 با اقامت در این هتل به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهند داشت.

heri6.jpg

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول شامل امکاناتی مانند: تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، لپ تاپ ، کتری برقی ، مینی بار ، گاو صندوق ، دستشویی ، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند که میهمانانتور استانبول نوروز 96 می توانند اوقات خوب و راحتی را در این اتاق ها سپری نمایند.

heri2.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

حمام آبگرم با سرویس کامل ، اسپا ، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، صرافی ، تالار عروسی ، استخر کودکان ، سونا ، و کارکنان چند زبانه ، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل هری این مرتر استانبول می باشند. تمام وعده های غذایی در رستوران زیبای هتل و با مواد اولیه با کیفیت برای مسافران تور استانبول سرو می شود و نیز صبحانه هم هر روز به صورت بوفه برای گردشگران آماده است.همچنین میهمانان تور استانبول نوروز 96 می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای این هتل مراجعه کرده و از مناظر زیبای استانبول هم لذت ببرند.

heri3.jpg

heri5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: